Jak poprawnie tworzyć opisy kategorii?

Opisy kategorii oraz tytuły w sklepach internetowych są często elementem niezwykle zaniedbywanym. Jednocześnie mają one ogromny wpływ na sam poziom optymalizacji witryny bezpośrednio pod kątem SEO.

Wiele sklepów nie radzi sobie z opisami kategorii

Każda optymalizacja zgodna z poszczególnymi wytycznymi prowadzi do zwiększenia poziomu jakości strony internetowej/sklepu internetowego jako całokształtu. Sprawa wydaje się prosta, ale niestety taka nie jest. Bardzo łatwo natrafić na sklepy, które ukrywają opisy kategorii oraz produktów. Dlaczego tak się dzieje? Dzieje się tak z uwagi na to, że swoją treścią nie niosą żadnej wartości , a ich autorzy po prostu się ich wstydzą.

Rozwiązanie jest jedno – jest to tworzenie treści wysokiej jakości, których nie będzie trzeba chować. Jak tego dokonać?

Parametry opisów kategorii

W pierwszej kolejności należy zrobić krótki research. Sprawdźmy, czym jest konkretna kategoria oraz jakie ma w sobie produkty. Bardzo ważna jest także unikalność. Opisy kategorii muszą być unikalne. Google zawsze docenia unikalną treść. Nie wolno kopiować opisów kategorii z innych sklepów.

Dowiedzmy się także kto jest klientem dla danej kategorii oraz postarajmy się nieco wcielić w jego rolę. Musimy wiedzieć czego dana osoba chciałaby się z tego opisu dowiedzieć. Niezwykle ważne są także słowa kluczowe. Są one niezmiernie ważne dla pozycjonowania.

Jak długie powinny być opisy kategorii?

W opisach kategorii bardzo ważne jest także słownictwo. Każdy autor opisów kategorii powinien wiedzieć, że nie należy przesadzać z żargonem oraz skrótami technicznymi. Jednak z drugiej strony nie należy go unikać. Wykorzystujmy synonimy. Odbiorca musi zrozumieć o czym dokładnie piszemy. Bardzo ważny jest także język korzyści dla osób kupujących. Sprawdź ofertę na dobrze napisane opisy kategorii-www.experts4blogs.pl . Wiele osób zastanawia się jakiej długości powinny być opisy kategorii. Najczęściej jest to około 2000 znaków ze spacjami do 3000 znaków ze spacjami. Nie należy zapominać o podkategoriach. Jeśli opisujemy kategorię, to nie zapominajmy o nich wspomnieć.

Formatowanie również jest niezmiernie ważne. Powinniśmy używać eleganckiego oraz także atrakcyjnego formatowania opisów. Należy stosować listy uporządkowane, pogrubienia, paragrafy oraz linki.

Stosując się do powyższych zasad, na pewno uda się stworzyć genialne opisy kategorii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *